What's the point?

Hejdär, kom hem sent idag. Har det skitkul i skolan och har till och med redan fått ett ''gäng''.. Haha nejmen jag och Emma hänger med 8 killar från rap-inriktningen som även går i våran klass, asnice grabbar : ) Synd att Annika går i dans bara så vi inte går i samma klass.. Yeye, som sagt så har jag väldigt dålig uppdatering för tillfället, kom liksom hem klockan halv nio från stan idag så har det lite små-stressigt och är utmattad när jag kommer hem. På helgerna kommer jag antagligen blogga mer, så kika in lite extra då. Imorn så vet jag inte ens när vi börjar, vi har inte fått schema  på det utan bara för nästa vecka.. Eller jo, det står på en anslagstavla i skolan, men deeet glömde jag kolla : ) Utgår ifrån att jag börjar nio eftersom det varit mest den tiden under veckan. Efter skolan ska jag direkt till musikskolan och ha gitarr. I helgen blir det till att jobba, skit tråkigt men whatever, jag måste köpa tilläggskort till mitt busskort så jag kan åka helger/kvällar. Ha det gött, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0