Visste ni..

att jag har - har lärt känna asmånga nya personer denna sommar
att min senaste kyss - var från en stor idiot
att jag funderar på - hur det kommer bli i fryshuset
att jag pratar – rätt ofta

att jag inte gillar –min väckarklocka
att min första riktiga kyss – hahaha
att jag avskyr när folk snackar - bullshit
att kärlek – är helt ok
att jag gillar – mina vänner
att jag alltid kommer att – älska chokladglass
att jag är förälskad i – sommaren
att sist jag grät var – förrigår
att min mobiltelefon är - röd
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om
att innan jag går och lägger mig – tänker jag på allt från himmel och jord
att idag har jag – snackat med joar
att jag just nu tänker på - :)
att i kväll ska jag – kolla på tv
att i morgon kommer jag – köra moppe
att jag hoppas – på mycket
att jag verkligen vill - lyckas med gitarr/sången :)


Kommentarer
Postat av: julia - foto

haha men han är störd i huveeet

hatar han ^^

jag älskar dig med finaste

2010-08-18 @ 12:24:56
URL: http://jusv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0