tredje augusti

hallåj, har inte bloggat på ett tag med deet får man stå ut med ;) dagarna har iaf varit grymma, tack allihopa :p just nu jobbar jag, efteråt blir det julia, kanske över natten xå. imorn efter jobbet blir det antagligen till o träffa linn ellan o felicia ? : D o fyfan vad med flugor det är här, bara på datorskärmen sitter det 6 stycken.. 3 stycken flyger runt mitt huvud, jag blir galen! grrr... är hungrig, så får nog tvinga med mig julia till donken, med det blir nog inga problem ;D har äntligen fått mitt körkortstillstånd nu xå till moppen, efter ett halvår ? nej inte riktigt men :p ska köra upp o grejer och om allt blir som tänkt har jag körkortet innan augusti är slut. så jäkla skönt. later fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0