take me higher

Tjupp, sitter i sängen och pluggar moppeteori. Har varit hos tandläkaren och dragit uten fkn tand som aldrig ville lossna. :p Kul information va ? Yey.. Snart ska jag dra mot bussen och sen dra till trafikskolan. Ska köra i rondell idag, får se hur det funkar. Sen har jag två till lektioner en halvtimme efter, varav den sista är själva uppkörningen. Uuh, leezkit ;) Får inte klanta mig nu. Sen ska bara beställas tid så jag kan skriva det sista teoriprovet och så måste jag plugga satan innan dess.. Hehe. Nu ska jag käka upp min yoghurt! Höööres later. Får se om jag ska vara med Hanna efter hon slutat också.

När jag väntade på bussen satt jag bredvid nån snubbe som satt och rapporterade alla bussar som åkte ifrån stationen. Han spelade in det på nån jäkla grej och sa typ: Buss 676 Stockholm Avgår 09:18:02. Mysko... Var bara tvungen att ta kort (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0