one night to be confused

Hm.. Jag funderade just på en sak som jag skulle fråga, men nä nu glömde jag bort vad det var.. x)

Sitter på jobbet, dåligt med kunder idag. Tråkigt värre. Jag är trött som en jag vet inte vad, så när jag kommer hem ska jag gå och sova.. Tills Nathi messar och säger att dom är på väg hem : ) Men först ska jag förbi piercingstället och kolla till min navel och se hur långt det kan dröja tills jag får byta smycke. Har haft den i en månad igår. Imorn drar jag och Julia till ung08 runt tre tror jag. Någon av er som läser min blogg som ska dit imorn? I sånt fall vem/vilka ? Hoppas det är lite bättre väder imorn än vad det är idag.. Nästan så jag fryser, okej bara om öronen men det är bara för jag lämnade min mössa på nedervåningen. Får ta och hämta den snart. Jälar vad tråkigt inlägg det här blev nu, skit onödig information och grejer, men skiiitsamma : ) Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0