och hon är min bästa vän.


hey, ni kanske fattat vad jag gjort idag om ni kollade på inlägget innan : ) varit med underbaraste julia, drog efter ett tag från socitetsparken där vi tagit skydd mot regnet till hemmakväll. väl där inne stötte vi på egon och kim som vi var med ett tag innan vi skulle dra o hämta mina grejer hos julia. sen när jag väl var på stationen klockan tjugo i tio så upptäckte jag att min buss hem inte skulle gå förän om en timme.. hehe, smidigt. så julia drog ner och höll mig sällskap med chips o wild dragon. supermys : D (träffade lina och nån kille nere på station xå som hängde med oss ett tag). imorn blir det jooobb igen, woho.. nej inte ett dugg kul, jag har ont i huvudet xå.. tur att julia och felix e gulliga och underhåller mig. pusseN

Kommentarer
Postat av: julia

hihiih busunge, love u... och du, träffa mig imorrn :(

2010-08-04 @ 00:41:33
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0