nothin' on you baby

Hallåtjena. idag så ringde Linette och väckte mig två gånger... .__. Till slut så drog vi iaf till Täby c och Nathi hänkade. Sen hoppade vi av på fel ställe utan att tänka på det så vi fick åka taxi in till centrum... xD Hittade lite things som jag kanske visar bild på sen. En av grejorna är present till Anka som fyller år på onsdag, så den tänker jag inte visa (a) Imorgon ska jag jobba.. Sen efter, Nathalie kanske ? : ) Ska väl sända iväg ett sms till henne o fråga. Äej behövs visst inte, hon skrev nyss till mig på msn ;) HöRs : D

Förresten så har jag uppgraderat min lista lite grann, så checka ;) JUST NU PRESSADE
Gammal bild på Joar, för jag saknar honom lite smått. ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0