knock it off

Heyo, sitter i min säng. Otto kom precis och hämtade William som jag blev väckt klockan halv tio för att passa.. -.- Jag som fortfarande har sommarlov medan i stort sätt alla mina kompisar börjar skolan idag eller på torsdag. Jag börjar måndag : ) Klockan halv tolv ska jag dra mig mot körskolan för att sen åka omkring i trafiken med en övningskörningsväst. Lagom pinsamt.. Men som tur är så är dom flesta i skolan så dom slipper se mig, hähä.. Jag får damp på att inte ha någon mobil.. Ingen kontakt med omvärlden liksom. Men skulle kanske få den dagtid imorn eller torsdag, wä... Nu ska jag leta lite kläder och sen sminka mig och käka om jag hinner. CY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0