Keep it up

Ledsen för dålig update, okej ? Men haft fullt upp idag :)

Stockholm var faktiskt helt okej idag, det tillbringades ju med Isabella, Linn och Julia : ) Sen väl där så träffade vi lite kuligt folk som vi snackade med. Typ, Svärdis, Emelie, Emma, Joar, Alex, Caspar, Akeil, Doni.. Tog inte några bilder så har ingenting att lägga upp :p Kom för en stund sen hem från att ha träffat Janina och Felicia. Innan det så var jag med Krille Axel Dan och Jesper. (y) Kuligt var det iaf. Nu är jag ashungrig men vet inte vad jag ska käka.. Om jag nu ska det.. ;p Vi kanske hörs imorn. Ska vara med Felicia och Janina. Ha't så bra, tror det blir till och stänga av datorn nu. BYE. Eller.. kanske slänger in en ''det här visste ni inte om mig'' grej först : )

Förresten så såg jag en grymt snygg silvrig Mustang idag. hheHEEh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0