Idag och Igår

Hallå, sitter hemma hos mig med Felicia. Vi har nyss käkat på Solbacka krog, yumi. Kan ju meddela att gårdagen var helt awesome. Kom hem från Stockholm runt 1 - halv 2. Jag, Carro, Linette och Louise kom ifrån Felicia och Nathalie när vi tryckte oss fram i publiken. Dom hade tydligen tagit sig längst fram medans vi stod kanske 4 rader bakåt. Flo Rida var ju aaaawesome! Dom som inte var där efter 9 missade någonting. Efter 10 när det var slut så gick vi och träffade lite awesome folk. Skitkul det med. På bussen hem träffade vi Jocke och Pontus också. Jag, Felicia och Louise fick dela säte.. x) Lite småtrångt men det funkade : D Efter vi hoppat av bussen hängde vi lite med Carro, Nath och Lus innan vi drog hem. Mysigt! Här näst kanske jag ska träffa A, annars är jag med Felicia som kanske sover här/jag hos henne. Hörs : D


Kommentarer
Postat av: Julia svärd - jusv.blogg.se

står fast vid dig i alla lägen. jag älskar dig gumman

2010-08-15 @ 19:50:31
URL: http://jusv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0