i have nobody

Tja. Mitt internet har inte funkat, därför har jag heller inte uppdaterat någonting. Just nu sitter jag på jobbet, efter ska jag träffa Felicia som vanligt. Hoppas det är mat snart för jag är jätte hungrig x) Aja, imorn börjar jag skolan, är lite smånervös, liksom ny skola, ny klass, nya vänner. Men det blir nog super. Hörs säkert senare ;)

Måste också bara tillägga att jag är så jävla trött på alla ''vänner'' som säger att dom finns där för en. Den enda som har varit en äkta vän rakt igenom, inte snackat, stannat vid min sida vad som än hänt, är Julia Svärd. Tack för det gumman. Sen kan alla andra som håller på bara dra någonstans. Folk lägger sig i ens problem som dom inte har med att göra, folk sprider falska rykten. För fan, ta tag i ert eget liv lite mer istället för att förstöra andras. Och du, kan ta dig, du gick för långt igår.

Kommentarer
Postat av: julia - foto

gumman.. blir tårögd,

vet inte vad jag ska säga/börja. du är så jävla fin, tänker aldrig låta dig gå, jag tänker aldrig vända ryggen för du är för bra för det. jag skiter i ett jävla rykte.

vill bara att du ska veta att jag älskar dig, och jag finns alltid.. kommer alltid att finnas.

love u baby, tack för att du är du.

/j ♥

2010-08-22 @ 14:11:50
URL: http://jusv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0