i don't wanna see you so leave me alone

Tjohej, kunde inte skriva mer igår pga. att mitt internet stängdes av och vägrade starta.. Eller det var på men det gick inte att använda på hela kvällen. Grymt irriterande. Nu har jag precis bäddat min säng, blev väckt fkn kvart i nio!? Vafan liksom, jag har faktiskt fortfarande lov och jag är just nu astrött. Kommer fan ramla när jag ska köra idag klockan 3. Innan det så ska jag dra mig mot Åhléns för att köpa en kalender tills skolan börjar på måndag. Hoppas den jag kollade på i förrigår finns kvar, den passade liksom perfekt till både skolan och mig : ) soo amanda style.. Haha nej jag skojar :) Frukost blir det här näst tror jag, sen blir det väl att lata sig framför tvn en stund innan jag ska dra till stan. Det är ju ändå ett tag dit, så kanske sova lite till ? ;) Det är någon som vandrar runt utanför mitt rum, antagligen är det snickaren som håller på att fixa badrummet. Vi hörs foeks, pok

Gammal bild från sommaren -09 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0