i could really use a wish right now

Ey, sitter nu hemma efter en asnice kväll med Nath Anton Linette och Alex : ) Det började med att jag mötte upp Kummin o Nathalie vid Lidl där vi drog in och köpte lite göttis. Sen fortsatte vi till sportcentrum i hopp om att det skulle vara nån kulig person där. Tillslut gick Linette in på sportcentrum och tog med sig min cykel. Inte in, utan till framsidan medans jag o Nath var kvar vid fotbollsplanen typ : ) (Den blev stulen.. HOST LINETTE!!). Helt plötsligt kom Anton och Darnell förbi och hängde sen med oss resten av kvällen. Hann med o träffa bästa Julia och Louise en stund också : D Underbart! Imorn ska jag jobba igen..... Sen blir det antagligen till att sova hos Nath med Linette. HÖrs

Videosar / bilder från kvällen kommer säkert med tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0