i can't turn of the pain

Tja, första skoldagen var okay faktiskt :)  Gjorde inte ett skit typ, fick busskort och träffa alla 1or. 2orna och 3orna börjar tydligen på torsdag eller vad det var. haft sjukt tråkigt när jag kom hem, blivit stordissad typ sjutti gånger, nämner inga namn *host* a *host*. Yäyä, Svärdis gjorde mig sällskap innan jag drog hem, så det var rätt nice. Imorn börjar jag klockan nio och slutar tjugo i tre.. måste ta en jäkla buss från solbacka klockan kvart i sju. : o Annika börjar tio och slutar halv fem, men hon hänkar mig klockan tio över sju och sen väntar jag på henne tills hon slutat. Så snälla vi är mot varandra alltså ;) Cy

Kommentarer
Postat av: julia

förlåtförlåtförlåt... men måste skjuta upp oss igen, haha förlåt.... men jag stannade hemma idag igen och jag skulle ju vart med joanna... så ska träffa henne imorrn och dig på torsdag, om du fattar? hoppas det är okej, förlåt annars... det är förvirrande för mig med när jag lovat så många, men vill verkligen träffa dig <3

2010-08-24 @ 13:00:29
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0