hemma från stockholm

tjululu, dagen hittills har varit super : ) var där med julia tim och ted. awesome dom är, verkligen :)))))) fick inte med mig någonting hem, men lånade ut pengar till tim o julia o dom köpte lite grejor. vi hoppade sen av vid donken och käkade glass och milkshake. alla klagade på att jag spillde chokladsås och glass överallt.. hehe. bilder kommer antagligen senare, ikväll kanske ? om julia får ork till att lägga in bildena på sin dator o sen skicka dom till mig ;) imorn ska jag antagligen sova hos annika och nu ska vi ut och träffa darnell och lukas. kuliga killar där : D hm.. funderar på om jag kanske skulle ta och sätta på mig ett par strumpor först.. ahfan, jag gör det. TJARÅ : D vi hörs...

en lite sliten look från gårnatten ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0