... Att hon ska färga håret hela jävla tiden. Aldrig träffat henne två gånger i rad då hon INTE gjort ngt med håret.
... Att hon ska alltid fjanta sig när jag behöver verkligen tänka seriöst.
... Att skämmas över mig när jag gör något framför massa folk jag inte känner. Dock var det mer förut.
... Att göra konstiga miner, få mig att garva och ta väldigt, då menar jag VÄLDIGT fula kort på mig.
... Att hon oftast inte lyssnar på vad jag säger, vadå, jag pratar faktiskt om viktiga saker?
... Att hon ALLTID fäller mig, i så jävla fel tillfällen. FRAMFÖR snygga killar. Du ska få idiotfitta.
... Att hon är hungrig. Jävla björn.
... Att alltid säga att jag inte är rolig och garva. Undra vem som är dum här egentligen.
... Att ALLTID skriva på facebook när jag somnat att jag snarkar.
... Att hon alltid ska pussa mig på rumpan. Hihi.
... Att hon alltid ska peta på min mage. Och säga att jag är svullen i huvudet.
... Att hon alltid får mig må bra.
... Att hon är helt underbar och min bästa vän. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0