Det här visste ni nog inte om mig...

... Jag älskar bilar och tycker Corvette är en utav dom snyggaste som finns
... Min enda fobi är åska och blixtar
... Jag är nästan aldrig rädd och är rätt svår att skrämma
... Jag somnar i stort sätt aldrig före 2-3 på natten
... Jag älskar att sjunga och spela gitarr
... Jag är alltid hungrig, utan överdrift
... Jag vill bli känd
... Använder alltid min brorsas strumpor eller har två olika eftersom mina alltid lyckas försvinna spårlöst
... Min absoluta favoritmat är stekt ris med kyckling på Kina-resturangen bredvd Flygfyren
... Jag har aldrig träffat min pappa
... Jag är en kvarts grek och en åttondels norsk
... Jag ska till australien den 8 december till den 12 januari
... Jag har hoppat över en klass och ska därför börja gymnasiet nu efter sommaren i fryshuset
i musik/gitarr inriktningen


Kommentarer
Postat av: Axil

visste allt det där ;)

2010-08-13 @ 13:47:02
Postat av: amanda

Svar till Axil: haha gjorde du ? ;) fast iof, du känner mig rätt bra så är inte så förvånad :)

2010-08-13 @ 17:16:32
URL: http://blomdaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0