Andra dagen on tha Fryshus

Tjah, sitter nu hemma och göra inkentinken. Ska kanske ut en stund innan jag går och lägger mig, (vilket jag ska göra tidigt idag för jag ska upp ännu tidigare imorn -.-) själv eller med någon, får se. Lagom trött jag är efter idag alltså, huh. Inte för att vi gjorde någonting speciellt men.. Vi har blivit uppdelade ännu mer nu och jag har fått träffa min ''gitarr-klass'' vi är åtta stycken i 1an som ska spela gitarr. 7 killar, och så jag.. SKITKUL! Nej... Menmen, får väl göra det bästa av situationen, grabbarna verkar schysta ;) Imorn börjar jag klockan nio och slutar klockan halv fem, skulle varit med Julia men hon har skjutit upp det ännu en dag.. xD Så ska kanske träffa Alex. Vet inte hur det blir med tanke på hur det blivit innan när vi ska ha träffats xD Lol.. Yäyä, Nä ska inte säga/skriva lol.. Det är fult. Har bekantat mig med några nya personer idag också, Emma har jag varit mest med eftersom hon går i min klass. Dom andra går i klass A och vi två i B. Det är typ 3-4 till som jag inte orkar räkna upp. Hehe. Imorn ska jag släpa med mig min elgitarr till plugget också, wo kul.. Har inte ens fått skåp än, så ska släpa omkring på den hela dagen.. Hörs

Anledningen till att jag inte bloggar så mycket just nu är för att jag har så långa dagar i skolan och är väldigt trött. Det tar liksom
en och en halv timma att åka dit, och lika lång tid hem.. Lite tröttsamt ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0