sing with me

nu sitter jag å svullar grillchips.. xD idag får det väl ändå bli ett tidigt godnatt! sover alldeles för lite med tanke på att jag alltid fastnar framför tvn på kvällarna. 'okej bara det här programmet, sen stänger jag av' och sen efter det så kommer ett till som jag bara måste se på. å så fortsätter det så. haha (aa) kommer säkert bli så ikväll xå men äsch.. ska skriva på våran musikuppgift först. nån varning om tinitus.. skitkul.. nä :) håller tummarna på att det inte snöar imorgon så att man kan åka lite bräda. gitarr har jag xå första gången på typ 3 veckor. nice! blir väl å försöka skriva lite mer på låten imorn i skolan xå å se om vi kommer någon vart. vi hööörs! :) sov godd bitchees..

Å JUSTE JAG KOM JU PÅ ATT JAG KÖPTE EN SPRITE OCH FEM CLEMENTINER SOM LIGGER Å VÄNTAR PÅ MIG I MIN VÄSKA. mums


man är väl bara för cool

Kommentarer
Postat av: fannybunny

Snygg blogg du har!!! Gillart ;)

2010-04-15 @ 22:44:43
URL: http://hejkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0