nittonde april

tjääää! dagen har varit helt toppen! har tagit runt 100 bilder : ) jag har för det mesta varit med tim anka anders och ted. sen efter skolan så följde jag å tim med anka till stockholm till tandregleringen. sen efteråt när tim dragit hem så stack jag å anka å köpte fläskfilé ! mmm.. även en fin registreringsskylt till hennes fina moppe som det står porsche på.. hehe vi tyckte det var kul iaf. nu har jag asont i huvudet som vanligt. as trött på skiten! slänger nog in bilder från idag, imorn. ska då även träffa en barndomskompis -->malin olander som jag inte träffat på.. 10 år ? lite smått nervöst faktiskt, men ändå askul! sen hänkar nog linni om hon kan : D ha det gött . godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0