love

tjah! dagen spenderades med linni marcus å fanny! super som vanligt.

vi vandrande mest omkring som vanligt, fikade drog sen hem. mamma har kommit hem från sjukan nu, allting har gått bra men hon är lite hes å kan inte anstränga sig eller bära någonting på två veckor. får se om det blir till att träffa felicia ikväll, får hoppas på det. men hennes träning slutar halv nio , men det ska nog lösa sig ändå ; ) imorn ska jag klippa tim, sen så blir det flizan igen :) valborg tillbringas förhoppningsvid med juliasöten om allt går som tänkt. mamma är lite osäker på om hon vill släppa iväg mig en sån ''suparhelg'' .. -.- . underbart väder idag förresten, å imorn ska det bli ännu bättre :) skoldagen sög rent ut sagt. alla var helt.. dryga så jag var på dåligt humör tills efter skolan.. aja, nu babblar jag, vi ses å hörs


bild från blidö förra året (:

Kommentarer
Postat av: Axel

Nah du var inte riktigt på dåligt humör... Inte efter att jah kom :)

2010-04-28 @ 22:03:21
Postat av: ebba

hej gullis!

nope man behöver inte boka om man kommer på kvällen:D då är det bara att komma!

ses snart? kram

2010-04-29 @ 15:38:30
URL: http://ebbalindstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

axel >nä du gör mig oftast på bra humör (:

2010-04-30 @ 00:03:34
URL: http://blomdaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0