april 24

nu sitter jag i sängen, kollar tv messar å chattar x) klev ur duschen för en stund sen. har frysit i stort sätt hela dagen, men just nu är det bastu i mitt rum D: imorn är det jobbdag.. igen. puhu, sååå tråkigt! händer inte ett skit å det är ruskigt kallt där. inne !? iaf, efter jobbet så käkade jag middag med mamma christoffer å lille max. han är sjukt gullig om jag får säga det själv, slänger kanske in en bild sen ;) sen åkte jag till julia å va med henne å felicia. linette hade visst dragit hem för länge sen. vi gjorde .. inte ett skit kan jag påstå :p menmen. vi hörs väl kanske imorn : D


jag å tim står för den extremt vackra bilden (:
lägg märke till mina nya skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0