and i need you here

heeey : ) idag så har jag kört moppe.. hehehe ankas moppe : ) vi var å solade på stan å sen drog vi till mig å hämtade min longboard (y) efter det svängde vi förbi rampen å träffade massor med fina killar : D nu.. vet jag inte vad jag ska göra faktiskt , fryser en aning så det blir väl en dusch och sen ett tidigt godnatt! ha det bra : )


dagens


jeans - ginatricot
linne - h&m
munktröja - billabong (fått den)
mössa - nånstans ifrån p:
solbrillor - åhléns
hörlurar - expert


bilder från när jag hade solat, jag ser grön ut.. :p


Kommentarer
Postat av: julia

ngt du nite berättat för mig, eller det gamla :o? men ah, hör av dig efter :) puss

2010-04-13 @ 19:53:25
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0