15 april

yää, tjenare. kollade nyss ut genom fönstret å fick se att det regnade D: aja bättre än snö iaf som det först skulle komma. dagen har varit toppen :) har för det mesta umgåtts med tim p: jag satt en hel syslöjdslektion utan att komma på vad jag skulle göra, t-shirten blev ju klar förra gången. efter slöjden drog jag anka å tim ner till musiksalen å påbörjade en låt (: vi kom en liten bit faktiskt å det låter väl okej. på lunchen käkade jag å tim på subway vilket aldrig är fel. efter skolan så åkte jag å tim longboard på parkeringen vid volvo tills axel kom å bjöd oss på glass. magnum gold, ni vet den där nya med havssalt. den var asgod faktiskt (a) senare kom olivia å alla började dra hem å jag gick till min moppeteori. den sista faktiskt :) nu är det bara körlektionerna kvar och slutprovet. toppen! ikväll vet jag inte vad som händer, vi hörs väl!


 nu blev det massor med bilder : ) men det är skitsamma ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0